Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Egy álom vált valóra…

2012.10.04

 

Egy álom vált valóra…

 

 

Kondella Péter autóversenyző, élménybeszámolója a Vác Rali-ról!

 

 

Mesélnél erről a hétvégéről kicsit bővebben, és persze felszabadultabban, mivel nagy dolgot vittetek végre életetek első teljes RTE bajnokságában. Mit és hogyan értetek el a nap és az év folyamán? 

 

Év elején gondolni sem mertünk arra, hogy így teljesítjük majd a bajnokságot. Volt pár technikai problémánk, vétettem vezetéstechnikai hibákat, melyekből próbáltunk tanulni, fejlődni. 1 verseny volt, ahol előfutók voltunk, és 11 verseny, ahol már a kategóriában versenyeztünk, úgy érzem, van még mit tanulni, és szerintem jó az irány, ha az eredményesség oldaláról nézem.

Az idei versenyek alkalmával 3 első és 3 második helyezésünk van a kategóriában, az „N” csoportban ennél sokkal szélesebb a skála. A bajnokság elején még az N csoporttal nem igazán foglalkoztunk, de látva, hogy vezetünk minden verseny után, egyre fontosabb lett az eredmény. Sajnos ez rányomta a bélyeget a teljesítményre, és ezt próbáltuk ellensúlyozni a váci versenyen. Sikerült félretenni minden gondolatot, és csak a teljesítményre koncentrálni, talán ennek köszönhető, hogy meg tudtuk nyerni a versenyt.

 

Milyen érzés N abszolútban és kategóriában is a dobogón végezni?

 

Nem tudom szavakba önteni…

Úgy érzem ez az, amire vágyik az ember, ha komolyan veszi, amit csinál. Sikerült a versenyen megnyerni a kategóriát és a csoportot, és ezen a versenyen lettünk bajnokok a kategóriában és a csoportban is. Ennél többet nem is kívánhattunk volna…

 

Kategóriátokban hatan indultatok. Seat, Peugeot, BMW, Renault, Opel versenyautókkal kellett megküzdenetek a nap és az év folyamán.  Az éves bajnokságban kikkel harcoltatok a legjobban?

 

Mindenki megfelelő ellenfél volt, összességében nagyon sokat köszönhetünk az autónknak, mert nagyon megbízható. A legnagyobb riválisunknak a Hidegkúti – Kőhegyi párost mondanám, sajnálom, hogy nem tudtak indulni a váci versenyen, mert kíváncsi lettem volna, hogy amikor minden összejön, milyen eredményre vagyunk képesek ellenük.

 

A tavalyihoz képest milyen volt a pálya nyomvonala, tapadása? Mennyire volt előny, hogy 2011-ben itt versenyeztetek?

 

A tavalyi verseny az első volt, amikor a kategóriánkban indultunk. Nem mondanám nagy tapasztalatnak, mert akkor még azt sem tudtam, merre van az előre… Kétszer mentünk a Nagymaros-Márianosztra gyorsaságin, akkor kategória első időt autóztunk, és egyszer mentünk a Gombás-Sejce gyorson, ahol az árokban végeztünk. Elénk ugrott egy olajcsík…

A pályák nagyon tetszettek, igazán a Gombás-Sejce volt az, ami közel áll hozzám.

 

2013. Mi a tervetek a jövővel kapcsolatban?

 

Még az idei év hatása alatt vagyunk, és örömmámorban úszunk, ezért a jövő évvel még nem igazán foglalkoztunk.

Természetesen szeretnénk a 2013-as bajnokság összes futamán rajthoz állni. Amennyiben ezzel az autóval indulunk, akkor egy programoptimalizálást végzünk, és kap egy tolós váltót… A többi verziót az idő eldönti…

 

 

Köszönet a Támogatóknak:

Royal Defend Kft.

Dokutech Center Kft.

EB-EZ Business Kft.

Ecoffice Technology Kft.

Evolution Consulting Kft.

ExcelIT Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

FPO Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Gündert Zoltán vezető tanácsadó

gyerekkel.hu

Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.

M.B.S. Plus Kft.

MICRO-TOP Távközlési Kivitelező és Tervező Kft.

Next Generation Group

Olasz és Társai Kft.

Pannon Tobacco Kft.

PWENT Kft.

Rowa Chemicals Kft.

Sikeres Projekt Kft.

Starter Electronic Kft.

V4 Transport Szállítmányozási Kft.

 

 

-          Hajósi Miklós –

 

www.hajoka.hu

 

 

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.