Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


„2011.évi Szlalom Kupasorozat IV. forduló”

2011.12.01

 

VERSENYKIÍRÁS


A verseny neve: „2011.évi Szlalom Kupasorozat IV. forduló”

A rendezvény az MNASZ által NEM regisztráltatott verseny!

Rendező neve: KISÚJI AUTÓ-MSE

A verseny helye: Kenderes RNA udvar

Bejárat: A Vasútállomás felőli kapun

Depó: Beton

1.általános ismertető

A verseny ideje: 2011. December 11.Vasárnap

Helyszíni nevezés: 2011. December 11.-én 07.00 -09.30.

Versenyzői eligazítás, gyalogos pályabejárás: 09.30 – 09.55

Rajt: 10.00

Nevezési díj: 4000.- HUF Belépő: 0.- HUF / Fő

Versenytáv: kb. 1,1 km/kör

Versenyinfó: Mózsik József:    06303661940

2. A verseny ismertetése

A rendezőség által kijelölt pályát a megadott haladási iránynak megfelelően, a legrövidebb idő alatt kell teljesíteni. Minden Induló *legalább háromszor teljesítheti a pályát, és az értékelésbe a legjobb két kör összideje számít. Ha a Versenyző önhibáján kívül akadályoztatva van a pálya teljesítésében, újra teljesítheti a futamot. Műszaki hiba miatt ideiglenesen kiállni kényszerült Versenyző, az adott körét NEM teljesítheti újra.
A pályán bukósisak, felhúzott ablakok, zárt ruházat, bekapcsolt biztonsági öv az utasnak is KÖTELEZŐ!
Egy autóval több versenyző is indulhat, de egyszerre csak egy rajtszám legyen az autón. Ha több rajtszám van az autón, az éppen aktuális rajtszám kivételével a többit el kell takarni, vagy áthúzni.
Egy autóban max. 2 fő tartózkodhat (Csövezetlen autóban csak a versenyző)
Egy Versenyző egy kategóriába csak egyszer nevezhet.
Felnevezés lehetséges!
Időmérés: fotocellás, számítógépes értékeléssel, amely ellen óvásnak helye NINCS!

3.A verseny értékelése
A versenyen a versenyző által teljesített legjobb két kör összidejével rangsoroljuk az Indulókat.

*Amennyiben a Nevezők száma engedi, úgy + mért kört tervezünk megtartani, lehetőséget adva a köridők javítására.

Ebben az esetben is a teljesítet köridők közül a legjobb két kör összidejével rangsoroljuk az Indulókat.

Az abszolút kategóriában a versenyzőket a versenyben futott legjobb 1 körideje alapján rangsoroljuk! Minden versenyzőnek a teljesített körideiből a legjobbat vesszük figyelembe.

4. Büntetések
Korrigálás nélküli pályatévesztés: az adott körből való kizárás, mely ellen óvásnak helye NINCS!!!
STOP vonalnál / táblánál a megállás KÖTELEZŐ! Ha ennek nem tesz eleget az Induló, akkor a rendezőség abból a futamból való kizárással büntetheti, de minimum +15 mp időbüntetést ad!
A Versenyző a rajtnál nem jelenik meg időben (nem jelzett): +5 mp.
Amennyiben jelzi a késést, úgy a futam utolsó indulója után teljesítheti mért körét. Ezen időn belül jelezheti szándékát a kör megkezdésére. Amennyiben az autó teljes terjedelmében áthalad a pályát szegélyező gumisoron, úgy +5 mp időbüntetést kap.

5. Óvás

A nevezési díjjal megegyező összeg befizetésével, az egyesület kijelölt tagjánál lehet a felmerült probléma, illetve szabálytalanság pontos leírásával együtt. Egy óvás egy versenyző, illetve pályabírói döntés, vagy technikai szabálytalanság ellen lehetséges.

6. Kategóriák
Keleti Első kerék hajtású – EK

Keleti Hátsó kerék hajtású – HK

Tuningolt Keleti Hátsó kerék hajtású – LADA

Női kategória – N

Junior – JK

Nyugati autók:

      1- 1000 cm3 – 1 kategória

1001-1300 cm3 – 2 kategória

1301-1600 cm3 – 3 kategória

1601-2000 cm3 – 4 kategória

2001-         cm3 – 5 kategória

4x4                    – 6 kategória

Felnevezett 1600 alatti – 7 kategória

Felnevezett 1600 fölötti – 8 kategória

Kategória meghatározások:

Keleti Első kerék hajtású: Értelemszerűen első kerék hajtású gépjárművek, ide sorolandó, ha összkerekes autóról a hátsó kardántengely le van szerelve, vagy az összkerék hajtás kapcsolása ellenőrizhetően ki van iktatva (kar plombázása, elektronika kikötése és a kapcsoló feszültségmentesítése.

Keleti Hátsó kerék hajtású: Értelemszerűen, hátsó kerék hajtású gépjárművek, ide sorolandó, ha összkerekes autóról az első kardántengely le van szerelve, vagy az összkerék hajtás kapcsolása ellenőrizhetően ki van iktatva (kar plombázása, elektronika kikötése és a kapcsoló feszültségmentesítése. Sport/direkt légszűrő, illetve azonos jellegű, de nem gyári karburátor megengedett. (esőáramú helyett más típusú ugyancsak esőáramú vagy A-s karbi)

Tuningolt Keleti Hátsó kerék hajtású: Nem gyári fel vagy leömlővel, nyomtávszélesítéssel, SLICK gumival, nem gyári méretű (átmérő) felnivel, más motorral szerelt, hátsó kerék hajtású gépjárművek, ide sorolandó, ha összkerekes autóról az első kardántengely le van szerelve, vagy az összkerék hajtás kapcsolása ellenőrizhetően ki van iktatva (kar plombázása, elektronika kikötése és a kapcsoló feszültségmentesítése.

Női kategória: cm3-tõl/hajtásmódtól függetlenül.

Junior kategória: cm3-től/hajtásmódtól függetlenül.

Nyugati autók: Minden autó, amely az első két kategóriába nem sorolható cm3 megkötéssel

Turbós autók: 1.7 szorzóval kerülnek besorolásra!

7. A rendező egyéb közlendői

A rendező utasításának figyelmen kívül hagyása, a rendezőség, vagy más versenyző akadályoztatása azonnali kizárást von maga után. Tilos alkohol, vagy bármilyen bódító hatású szerek befolyása alatt rajthoz állni. Ezt a rendezőség ellenőrzi, és a versenyzőt kizárja az adott versenyből. Verseny ideje alatt bekötött biztonsági öv és E jelű bukósisak használata kötelező az autókban ülők számára, valamint egyrészes overál ajánlott.
Felhívjuk minden Induló figyelmét, hogy a versenyen saját felelősségére vesz részt.
Bármilyen keletkezett anyagi, erkölcsi kárért, személyi sérülésért a rendezőség FELELŐSSÉGET NEM VÁLLAL! Kérünk minden Versenyzőt, hogy segítse a munkánkat az időben történő megjelenésével. K érjük, hogy az időmérés pontossága érdekében, az időmérő kezelőit ne zavarják!  A depóban kultúrált viselkedést és maximum 5 Km/h sebességet követel meg a rendezőség! Aki ezek ellen vét, kizárható a versenyből! Gépátvétel után a depót gépkocsival elhagyni tilos!

Minimum 2 Kg-os kézi tűzoltó készülék, szemeteszsák és szerelőponyva kötelező!

Gépátvételnél szorgalmazzuk a bukócsövet és kiemelt figyelmet fordítunk a fék és kormányberendezés hibátlan működésére valamint az akkumulátor rögzítésére!

A gépátvétel menete:

-       A technikai bizottság (minimum 2 fő) a kapunál átnézi és átveszi az autót. Ezzel párhuzamosan kerül meghatározásra a kategória.

-       A versenyző a kitöltött nevezési lappal befárad a regisztrációhoz, és megteheti a nevezését. Itt kell jelezni, ha többen indulnak egy gépkocsival! A rajtszámok kellő széthúzása érdekében.

-        A versenyző elhelyezi az autóját a szerviz területen.

-       A rajtszámok kiosztása a versenyzői eligazításon történik.

AZ AUTÓSPORT VESZÉLYES ÜZEM! MINDENKI SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE LÁTOGATJA!



A verseny ideje alatt a helyszínen büfé várja a közönséget!

 

Versenyeink Eü. biztosítását az OXYLOG Kft végzi az Önök biztonsága érdekében!

 

 

Időmérést a Chronos Time Management System végzi ezred másodperc pontossággal!

 

 

 Támogatónk: Csaba Fólia

 

Autófóliázás - épület fóliázás - gépjármű sötétítő fóliák



 

Ha fontos Önnek lakása, gépjárműve biztonsága ne habozzon. Hívjon!!!


Minimális anyagi befektetéssel növelheti gépjárműve esztétikai megjelenését, utazási komfortját, autója biztonságát, emeli gépjárműve megjelenését.

Az épület üvegfóliák feljavítják ablaküvegeinek tulajdonságait, hogy hatékonyabb UV- és hővédelmet adjanak, valamint csökkentik a vakító ragyogást, védik a belátástól és akadályozzák az üvegszilánkok okozta esetleges sérüléseket.



Kérdését - ajánlatkérését várom az alábbi mobilszámon vagy e-mailben:

Kapcsolat tartó: Csabi 70/318-1954;

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.