Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

NYUGODJON LE MINDENKI.

(Takács József, 2011.03.31 09:57)

Sajnálom,hogy ennyire felborzolódtak a kedélyek . Szerintem ez senkinek nem jó,de mivel ez egy véleménymegosztó fórum ,gondoltam én is elmondom a véleményem.Ezzel nem akartam és nem is akarom pártokra cincálni azt a népes ladás mezőnyt aki egy jó hangulatú versenyen szeretne részt venni és megmérettetni magát,és felkészített gépét.Nyilván mindenki tisztában van vele,hogy ez "EMBER ÉS GÉP PRÓBÁJA". Szeretném arra felhívni azért a figyelmet: HK és THK kategória!Szóval nem A-s vagy H-s autókról beszélünk,és egyáltalán nem lada kategóriákról. Keleti hátsókerekes autók besorolásáról. Szóval ezért nem értem az egészet. Szeretnék elnézést kérni azoktól akiket akaratom ellenére megsértettem, nem minősíteni akarom senki tudását.Jónak tartom ha ez emberek feltárják a véleményüket. Azt azért még mindig nem tudom kibogozni,hogy mi lenne a legjobb! Mert ha minden meg lenne engedve ekkor mitől lesz nem tuningolt a vas. A széria megnevezésről ne is beszéljünk. Más:1-Tavalyi történet. lehet- e típusidegen karbulátor? Mert idén lehet. Van aki emiatt indul a hk-ban és neki sem tetszik a pogácsa tiltás de tudomásul veszi. 2-Ha két versenyző van egy kategóriában az már verseny,mert csak az egyik nyerhet. Persze jó volna népes mezőnyt magunk után tudni,de ez már önértékelés. És erre ott van a teljes rajtlista. 3- Vannak skoda-k, moszkvics-ok polski-k akiket ugyanígy kellene besorolni. Ugye nem is olyan egyszerű! 4-Arra pedig,hogy mire gondoltam amikor azt írtam,hogy szükség lenne. Én csak MEGÉRTÉSRE gondolt. Mert meg kell érteni a rendezőséget is. mindig lesznek olyanok akik- egyedül akarna versenyezni,-vagy mások kategóriájába akarnak jeleskedni. 5-Én öt versenyzőről tudok aki családi vagy anyagi okok miatt nem indult. mindenki a hk-ban fog indulni. Én magam is. 6- Úgy gondolom a legjobb az lenne ha legközelebb mindenki eljönne és időjárástól,kategóriától,párttól,életkortól,nemtől.... függetlenül jól érezné magát. Még valami: Ha az ember lottózik akkor 5 szám a 90-ből ha nem szimpatikus akkor ott van a 6szám a 45-ből de az egy másik játék más szabályokkal. Kezdődhet a nyerési esély számítás. (nehogy félreértsd!)

szerinted?

(tomi, 2011.03.30 19:54)

József!
Az első mondatoddal teljesen egyetértek. Jó hogy van, és jó hogy amatőr, mivel sokkal emberszagúbb az egész rendszer. Ezért is merészeltem felszólalni, de már látom, hiba volt. Eddig igyekeztem nem megsérteni senkit a hozzászólásaimmal, de ha már elkezdted dobálni a szart ezzel a "nem merünk" témával, ám legyen.:)

Ahhoz külön szeretnék gratulálni hogy a Te, azaz EGYETLEN ember indítványozására történt meg a változás...

Amit a végén írtál az meg nevetséges. Ne a rendezőségtől várjunk kupát? Mondd már meg, ha most elindulok a két fős HK-ban, mi az istent fogok kapni ha végigTOLATOK a pályán?? Várj segítek, KUPÁT!
Eddig voltunk 20 an, még "kicsit" nyomnom is kellett a gázt hogy dobogón álljak, mert volt 6-8 ember akivel lehetett meccselni. Na most akkor ki vizel széllel szemben?

A nyomtávszélesítés miértjét alább megtalálhatod Lacika kommentjében, nem akarom ismételni őt.
De tegyük fel leveszem a kocsiról a nyomtávot. Ettől az autó költségvetése kb 10-15 ezer forinttal csökken, ami ha egy 20e ft os dinnyehordó zsigulit nézünk akár jelentősnek is tűnhet, de ha böngésztél már picikét is alkatrészek után, és van valami fogalmad róla hogy mennyit kóstál egy ilyen félkomoly A-s lada, amit eddig a kategória lehetővé tett, akkor magadtól is rájössz, hogy nem sok pénzt hagytál ezzel a zsebemben...)
De jó, tegyük fel levettem a nyomtávot szépen elindulok a 100-110 lóerős motorommal, tolósváltóval,sperrel, bilsteinnel, anyámtudjaszilenttel stb. ja és gyári lada felnin versenyezni. 99% hogy a felniagy ki fog szakadni, mert kicsit nagyobb terhelést ad neki ez a futómű illetve hajtáslánc, de ha véletlen mégse, és célba érek, mondd már meg kedves József hogy hány széria ladának lesz esélye ez ellen a kocsi ellen?

Persze mondom ezt úgy hogy a pilóták kvalitását figyelmen kívül hagyom, mert mint mondottad, mi nem mernénk nyomtáv nélkül menni, úgyhogy szériával is elvernének ha mindezt a gyakorlatba ültetnénk. Nem is értem hogy lehet itt ebben a fórumban ennek a beszari Lacikának a videója, mikor itt annyi bevállalós pilóta van aki nyomtáv nélkül is "mer" versenyezni.

Megkötések...

(Lacikalada, 2011.03.30 19:13)

Kedves József!
Ha azt akarom hogy csak egy kupám legyen,akkor veszek egyet,de én versenyezni szeretnék és nem csak én.Ha annyira jó a szabály,akkor miért csak két indulóra futotta a HK.ba???És hogy miért is ragaszkodnánk a nyomtávhoz,elmondom.Lada gyári osztóköre 4×98 agymérete 58-as ami igen ritka.Nyomtáv nélkül erőssen szűkül a használható felnik száma beavatkozás nélkül.Tehát megnyugtatom,nem csak nyomtávval merek indulni,sőtt a csövezett autókkal szemben én egyedül vagyok az autóban,ittiner nélkül.Gondolom ez is egyenlő feltétel....De ezzel sem volt problémánk tavaly,hiszen tudjuk mindenkinek nem lehet kedvezni.De az kicsit érdekes,hogy én egy utcai ladával amin gyári karbi szívócsonk és kipuffogó csonk van egy kategóriába induljak az 1.9-es 45-ös weberes nagy 4leömlős navigátoros autókkal.
És még annyit hogy érdekelne ha kifejtenéd bővebben mire is lenne szükségem,mert állitólag nem merek nyomtáv nélkül elindulni.Bocsánat hogy nem szarom a lóvét én nem birom megvenni a slicket vagy azokat a felniket amiket nyomtáv nélkül fel tudok tenni,azzal megyek amin van.De leszarom...Ha nem számit a versenyzők vélemény akkor csinálj házi versenyt.És te azt állitod hogy nem mernek így vagy úgy indulni?Nem biztos hogy okos dolog olyan emberekről véleményt alkotni akit nem ismersz.De ha nem kell még több nevező ami bevétel,hanem bokorugrató bontószökevényeket vártok hk-ba akkor hajrá csak így tovább....

Hozzászólás (SZERINTEM)

(Takács József, 2011.03.30 15:47)

Először is szeretnék gratulálni a AZOKNAK az embereknek akik hozzáállásukkal és munkájukkal lehetővé teszik nekünk,hogy ezen,az autósportban szegény térségben ilyen rendezvényen vehetünk részt.Akár nézőként akár amatőr versenyzőként. Szándékosan írtam,hogy amatőr,mert a verseny megnevezése sem más.Természetesen nem a nevezők vezetési tudását akarom ezzel minősíteni hanem a verseny kategorizálására hívnám fel a figyelmet. Szóval amatőr verseny ,amatőr körülmények MEGTARTÁSA mellet,Mert a profi verseny sokkal drágább. Ennek ellenére ha valaki nyomon követi az MSE rendezvényeit akkor szerintem csak fejlődést láthat.Személy szerint érintett vagyok THK kategória kialakításában,mivel pont az én felvetésemre hozta a rendezőség létre.Ezzel biztosítva,hogy a kisebb költségvetésből épített autóval is lehessen dobogóra állni.(Hozzáteszem nem erre a tempós pályára lettek megírva a feltételek.) Viszont olyan feltételeket kellet ebben az évben szabni ami ennél a szép számú mezőnynél is könnyen ELLENŐRIZHETŐ, mert ellenőrizni kell. Ellenben felhívnám az érintettek figyelmét ! Miszerint : Mindent szabad ,amit nem tilos! pl: szabad et választás, 14''felni, tőcsavar,stb stb... Szóval mi kell még!? Aki csak csak nyomtávszélesítéssel mer elindulni egy amatőr versenyen annak SZERINTEM valami másra van szüksége ,DE NAGYON! Ui: Ne a rendezőségtől várjuk a kupát, küzdjünk meg érte. Abba a kategóriába ahová sorolnak .

megkötééés

(tomi, 2011.03.22 21:34)

Sziasztok!
Előszöris, a "versenyzőbarát" témát nem a kategóriával kapcsolatban írtam. Hanem a "Ez az év már elkezdődött ezekkel a technikai megkötésekkel.Ezen ebben az évben már nem változtatunk." kommentetek kapcsán. Mert semmi gond nincs, változtattatok, nem jött be, kész. Tudom hogy nem akartatok rosszat nekünk, de az lett. Mi versenyzők jeleztük hogy gond van, mi több megoldást is javasoltunk, de nem érdekel senkit ezekszerint. Versenyzőbarát hozzáállás?

A másik dolog hogy én hittem benne hogy idén ez a sorozat kinövi magát "bokorugrató" besorolásból, és ugy éreztem hogy ti is ezen vagytok, ezért is ellentmondásos számomra, hogy miért azokat a versenyzőket akarjátok lehetőséghez juttatni akik nem ezt a célt szolgálják.

Végül pedig, nem értem hogy miért pozitív dolog az számotokra hogy van egy népes thk, ahol 50-60% akármit csinál esélytelen, és van egy hk ahova eljön valaki bohóckodni egy 20000 forintos rozsdaboglyával és legrosszabb esetbenben is kupát kap.
És nem a kupát sajnálom, csak ez így nekünk nem jelent versenyt. Lehetőség sincs rá hogy megmérettessem magam, és ez bánt.

Köszönöm hogy szólhattam, további szép hetet!
Üdvözlettel: Treitl Tamás

Megkötések

(Kisuji Auto Mse, 2011.03.22 15:07)

Kedves sporttársak.Mielőtt belemennék ebbe a "azt hitem versenyzőbarátok vagytok" kérdésbe, azért azt elmondanám, hogy éppen emiatt lett kettéosztva a HK kategória.Azért,hogy esetleg azok a versenyzők is érvényesülni tudjanak,akiknek valóban csak egy széria Ladára van pénze, esetleg még szélesítőre sem.Ha te is HK-ban szeretnél indulni akkor vegyél egy kis fáradságot és vedd le a szélesítőket,ha jól tudom ez nem több napos munka.Más egyesületeknél csak Lada kategória van és abban indul mindenki.Lehet,hogy ebben az évben a HK kategóriában nem lesz versenyző a dobogó mindhárom fokán, de a THK-ban igen szép számú mezőny gyűlt össze az előző versenyen is.Sajnos az összes Ladásnak nem tudunk maradéktalanul megfelelni.Jövőre majd természetesen az észrevételeket figyelembe véve korrigáljuk az esetleges problémákat.Remélem le tudjuk végre zárni ezt a témát.

Re: Megkötések

(Lacikalada, 2011.03.22 20:10)

Csak annyit az egyenlőségről,hogy egy utcai autó cső nélkül,csak sofőrrel,míg a csövezett autók navigátorral és még sorolhatnám a technikai különbségeket....De mindegy ahogy érzitek.Én tavaly Kunmadarason egy versenyt hagytam ki,az összes többin indultam (az utcai autómmal),mert volt verseny feelingja és tetszett,de ez a THK-ba nekem nem lenne egy utcaival.Ezért sanszos hogy ezt a szezont kihagyom madarason.Sajnálom mert vártam az idényt.Ti tudjátok a ti döntésetek,de a hibát idejében észrevenni és megoldani jobb mint daccosnak lenni.Részemről ennyi további sok sikert...

Az év bukása.

(trumikki, 2011.03.20 09:23)

http://www.youtube.com/watch?v=KQXA-2InY68

megkötések

(tomi, 2011.03.18 21:14)

sajnálom hogy így álltok hozzá. a tavalyi év alapján egy rendkívül versenyzőcentrikus rendezőséget ismertem meg bennetek, a nevezési díjak és a versenyek lebonyolítása alapján. ez megbukni látszik, nemtudom miért...
de sebaj, majd összedobunk három kupára, és csinálunk egy házi bajnokságot:)

Megkötések...

(Lacikalada, 2011.03.18 20:41)

Köszönöm az infót,így csak akkor megyek ha lesz felesleges lóvém bohóckodni.De remélem lesz olyan díjjátadó,ahol HK-ba a dobogó mindhárom fokára jut majd pilóta....Amire csekély esélyt látok :(Mind ez a nyomtáv miatt.Kicsit viccnek tartom de sok sikert...

Megkötések

(Kisúji Auto MSE, 2011.03.17 16:33)

Kedves sport társak.
Ez az év már elkezdődött ezekkel a technikai megkötésekkel.Ezen ebben az évben már nem változtatunk.Természetesen az építő jellegű ötleteket szívesen fogadjuk és év végén átértékeljük.
Köszönjük a megértéseteket.

megkötések

(tomi, 2011.03.17 13:45)

ja és ha bármi plusz munkát, vagy fáradtságot okoz az új kiirás, abban is segítek/ segítünk ezen ne múljon, építő jelleggel írtam az előzőeket is, nem megrovásként. mi is csak versenyezni szeretnénk:)

Megkötések...

(Lacikalada, 2011.03.15 08:35)

Sziasztok.Azt hiszem sajnos beigazolódott amit mondtam.HK-ba ha jól láttam 1 autó volt(És egy junior),bár sajnálom hogy nem néztem meg,hogy tette fel az alut...Szerintem megéri átgondolni még egyszer a kategória megkötéseit....

Re: Megkötések...

(tomi, 2011.03.17 13:40)

csatlakoznék lacikához... én 3-4 versenyzőről tudok akik nem indultak emiatt. és ez már nektek, rendezőknek is rossz. beszéltem velük a témával kapcsolatban, és végül is arra jutottunk hogy egy gyári szívó- és kipufogócsonk, illetve utcai gumi használatával közülünk mindenki kiegyezne. ezzel nem azt mondom hogy az legyen amit mi akarunk, mert a többség érdekeit kell szem előtt tartani, de az 1 hk-s nevezővel szemben már mi négyen is is többségnek számítunk:)
a kategória amit létrehoztatok kb egy N es sprint kategóriának felel meg. és valljuk be n es zsigulival nem sokan versenyeznek már...

Képek és eredmények

(Hajóka, 2011.03.14 17:25)

Helóka!

Képek és eredmények a www.hajoka.hu honlapon találhatók.
Illetve a http://www.allejandro-foto.com honlapon szintén sok kép vár benneteket!

Várunk mindenkit !

(Soós Szabi, 2011.03.10 19:19)

Várunk mindenkit Május 15.-én a Salakoválon ,illetve augusztus 21.-én !!!

Megkötések...

(Lacikalada, 2011.03.10 18:20)

Így kiváncsi leszek a HK-ba nevezők létszámára...

Verseny időpont

(Kisuji Auto Mse, 2011.03.10 15:28)

Üdv Szabi.
Természetesen megpróbálunk az időponton változtatni,hiszen mi is szeretünk oda menni versenyezni.

Megkötések

(Kisuji Auto Mse, 2011.03.10 15:24)

Szia Lacikalada!
Mivel a versenykiírásban a kategóriák már így lettek meghatározva,
ezek alapján lesznek besorolva a járművek a kategóriába.Megértésedet köszönjük.Sajnos mindenkinek nem tudunk kedvező feltételeket biztosítani.

Debrecen

(Soós Szabi, 2011.03.09 21:39)

És a kisgyerek néven hozzászólót is szeretném megkérni arra ,hogy ne degradáljon más olyan futamokat amik előre fele viszik kicsiny hazánk és környékünk autóséletét , ugyanis nem azzal kell indokolni ,hogy 2008-ban mennyi volt a nevezési díj ,főleg nem azzal hogy mennyi a salakon. Egyszerűen azzal, hogy háromszázsok forint egy liter benzin és ez a nevezési díj pontosan x liter benzin ára. Kérlek a jövőben ne ítélj más rendezvények nevezési díját mert az eddigi alacsony nevezési díjjal lett elrontva a renomé ,ugyanis az eddigi ár volt túl alacsony a kunmadarasi pályához viszonyítva. Ha valaki egyik évben 17000 nevezésért rendezett versenyt nem szabad lett volna ezt a közel egyharmadára lecsökkenteni ,ugyanis tisztába vagyok vele mennyibe kerül egy sikeres rendezvény lebonyolítása. De ez nem az én asztalom és nem szerettem volna okoskodni. Köszönöm


« előző

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Következő »